czwartek, 9 sierpnia 2012

Czwartek.

 Wczoraj w nocy jakoś mnie natchnęło na założenie bloga, jednak nie miałam już siły, by cokolwiek pisać.
No nie ważne, w każdym razie wracam, całkiem ogarnięta i gotowa na to co przyniesie jutro. (noo, w sumie to jeszcze dzisiaj bo dzień się dopiero zaczął :)
Tak więc. Postanowiłam pożegnać się z przeszłością i zacząć myśleć wyłącznie o tym co będzie.. a co będzie?
Dostałam się do mojej szkoły, Liceum Ogólnokształcącego na profil humanistyczny. Zabawne, uczy się tam też mój największy wróg, więc wrzesień zapowiada się co najmniej ciekawie. Zaczęłam jadać pięć niskokalorycznych posiłków dziennie, jednak nie aż tak bardzo niskokalorycznych, żeby nie zapeszyć. Moje śniadanie dzisiaj- 250 kcal. Jak na śniadanie- ok, w końcu największy posiłek w ciągu dnia. Wartość kaloryczną dzisiejszego jadłospisu szacuję na mniej niż 550 kcal. Przed chwilą zjadłam dwie małe śliwki, które na pewno nie mają więcej niż 50 kcal. Na obiad planuję zjeść ok 100g gotowanej piersi kurczaka+ kilka marchewek. Na pewno kaloryczność obiadu nie przekroczy 150kcal. Co do podwieczorka..albo znowu zjem śliwki, albo zaryzykuję i ugotuję kukurydzę(niektóre strony podają że ma 90 kcal, inne że nawet 150 ;/ , także jeśli zdecyduję się na kukurydzę to zjem tylko pół). Cóż do wyboru mam jeszcze jogurt gratka który ma aż 100 kcal, jednak też mogę zjeść tylko pół opakowania. Na kolację ugotuję jedno małe jajko i zjem je z kawałkiem pomidora.
Najwyżej przekroczę limit.
 Co do ćwiczeń, na razie zaplanowałam jedynie ćwiczenia przed snem i sprzątanie. Pogoda jest ładna, tak więc albo skoczę na rower lub rolki, pójdę na spacer, pobiegam..nie wiem. Zobaczymy :)

http://www.youtube.com/watch?v=D0tUKZN-xuU

2 komentarze:

  1. Witaj, kaloryczność super :) Trzymam kciuki za każdy taki dzień.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowe forum : thinspiracja.pun.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj z powrotem. (: Cieszę się, że wróciłaś, ponieważ bardzo brakowało mi Twoich wpisów. Mam jednak nadzieję, iż dalsze prowadzenie bloga na temat odchudzania nie 'zryje' Ci psychiki, bo najczęściej jednak tak jest. Jak na razie trzymasz się świetnie, tak trzymaj!
    +Śliwki węgierki? Te takie fioletowe? O ile dobrze pamiętam, jedna ma ok. 6 kcal.
    Pozdrawiam, Dei.

    OdpowiedzUsuń