środa, 3 października 2012

Środa.

Czarna środa i poprzedzający ją czarny wtorek. Z motylka zamieniłam się w świnię. Ja już nie jem. Ja wpierdalam. Już nawet nie czuję smaku potraw. Tylko mlask mlask i do żołądka.
Mlask mlask.Przed chwilą biegałam.

Myślę i myślę dzisiaj o tym czy się nie zabić. Poważnie. Chociaż "zabić' to może zbyt mocne słowo. Samobójstwo byłoby.. cóż, nie w moim stylu. Chciałabym umierać powoli. A co najważniejsze, chciałabym umrzeć chuda. Nie szczupła, tylko chu-da. Okej, no niech będzie.. jestem ładna, inteligentna i ludzie lepią się do mnie jak koty do whiskasów. Wszyscy mnie kochają, więc dlaczego ja nie kocham nikogo? Nic mnie tu już nie trzyma. Czuje że moja dusza odnalazła spokój. Moje życie jest monotonne, nudne.. nie ma tu nikogo, ani niczego co wprowadziłoby choć trochę zamieszania. Chyba już umarłam.
Mam tylko 16 lat. Co mogę osiągnąć? Wszystko. Mogę mieć wszystko i być kimkolwiek zechcę. Mogę się pławic w luksusach, mogę skończyć na bruku, mogę żyć tak, jakbym nigdy nie miała umrzeć. Jakby śmierć była czymś dalekim. Nie zależy mi już na tym, czym zwykłam żyć. Nie mam już marzeń, nie chcę podróżować, nie chcę zmieniać świata i nie chcę być milionerką. Czegokolwiek bym nie zrobiła i tak wszystko będzie takie samo. Wszystko będzie tak samo monotonne. Ludzie będą tacy sami. Zajęci swoimi zwykłymi sprawami, nie myślący samodzielnie. Słuchający księdza w kościele i wierzący, że jak codziennie odklepią paciorek pójdą do nieba. Nie ma już ludzi myślących.
Zawsze chciałam umrzeć młodo. Chciałabym poznać myśli ludzi którzy przyjdą zobaczyć się ze mną ostatni raz. Tak, "zobaczyć'', bo przecież nikt nie bierze na poważnie tego, że chcę być spalona i wsypana do oceanu.
Ludzie będą szukać przyczyn. Może niektórzy obwinią samych siebie, a inni drugich. Nikt nie wpadnie na pomysł, że po prostu nie widzę sensu w życiu.Nie jestem szczęśliwa, albo jestem, nie wiem. Jedyne co czuję to obojętność. Przestało mi zależeć, nie mam powodów dla których miałabym żyć. Jestem pusta.

http://www.youtube.com/watch?v=Aw8W6hYGZ0E&list=FLYEN7Cuf4DoKLZPMq_dMx8A&feature=mh_lolz


3 komentarze:

  1. Bardzo miło się czyta. Piękny blog. Jutro przeczytam więcej, bo dziś już padam ;)
    Zapraszam do mnie http://butterflyisdeath.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy jest pusty , w środku nie ma NIC. NIC NIC

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo.. Okropne.. Chciałabyś ze mną od poniedziałku zacząć diete 500kcal?:3

    OdpowiedzUsuń