wtorek, 30 października 2012

Wtorek.

Śnieeeeg!

Ależ uroczo.
Nie byłam dzisiaj w szkole. Wieczorem dostałam strasznych bólów brzucha i miałam podwyższoną temperaturę. Byłam u lekarza, nic. 
Zjadłam dzisiaj: 
Serek wiejski+wafel ryżowy (160kcal)
200ml soku kokosowego(90kcal)
średnia marchew (20kcal)
kilka frytek (100kcal)
1/4 kostki drożdży (23kcal)
=393kcal. Do końca dnia zjem jeszcze marchewkę i gorący kubek-rosołek lub  barszcz czerwony. 

Wczoraj zjadłam jeszcze serek wiejski i jabłko. Całe szczęście ograniczałam się przez cały dzień, dzięki czemu nie przekroczyłam limitu. ABC zakłada schudnięcie minimum 10kg. Ciekawe jak będę wyglądała -10kg później. Będę ładniejsza? Będzie widać różnicę? Jak długie będą wtedy moje włosy? Czy uda mi się dotrwać do końca diety? Powiem Wam za 2 miesiące. 
Głowa mi pęka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz