czwartek, 20 września 2012

Czwartek.



   "Czy gwiazdy świecą tylko po to, aby każdy mógł znaleźć swoją?"

Ojej, jak ładnie. Anastazja grzecznie się ogarnęła i już od dwóch dni nawet nie popatrzała na nic słodkiego czy w jakikolwiek inny sposób kuszącego.
Niezbyt dokładnie pamiętam wczorajszy bilans, ale nie zjadłam żadnej zakazanej rzeczy, a dla mnie to już sporo osiągnięcie. Dzisiaj musli, batonik musli, bulion z makaronem i znowu musli.
Bardzo lubię musli.
Złapało mnie jesienne choróbsko. Mam zapchany nos, bolące gardło i gorączkę. Dobrze że jutro już piątek.
Nie rozumiem osób, które nie rozumieją osób, które się tną. Moja koleżanka zobaczyła dzisiaj blizny na moich nogach i zachodziła w głowę jak ktoś kto nie jest bity, ani krzywdzony w jakiś inny sposób może sie ciąć. Ano, może.
No nic. Tego bloga czytają Motylki które w sumie mogą być definicją wrażliwości. Wiecie jak to jest, nie? Kiedy wszyscy czegoś od Was chcą, kiedy sami czegoś od siebie chcecie.. Czasem po prostu człowiek nie wytrzymuje psychicznie.
Psycholog powiedział mi kiedyś że ludzie tną się, ponieważ chcą dać upływ nagromadzonym emocjom. Załóżmy że pewna osoba cały czas się uśmiecha, wszędzie jej pełno i promieniuje entuzjazmem. Skąd ktokolwiek może wiedzieć czy ta radość to nie jest tylko swego rodzaju "maska". Nikt nas nie zna. Jeżeli tłumimy nasze emocje musimy się ich jakoś pozbyć, a jak wiadomo-ból fizyczny zwalcza ból psychiczny.
Ja nie tnę się już od dłuższego czasu i wątpię że miałabym to robić w przyszłości. A przynajmniej w tak dużym stopniu jak kiedyś. Cóż, kończę bo mam masę nauki i minimum entuzjazmu. Spokojnej nocy (:

2 komentarze:

  1. Ja też mam pociętą całą rękę lewą...wygląda strasznie do tego jest poprzypalana papierosami. Ale zgadzam się, jakiś upływ emocjom to daje. Dobrze że nie zjadłaś żadnych nie właściwych rzeczy gratuluję wytrzymałości! ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważaj , musli ma straszliwie dużo węglowodanów.

    OdpowiedzUsuń