piątek, 26 października 2012

Piątek 2.

Trochę organizacyjnie.
Od poniedziałku przechodzę na dietę ABC razem z pewnym innym Motylkiem. Inspirowana różnymi akcjami na blogu Anwen  pomyślałam że sama mogłabym zorganizować takową. Blog ma kilku stałych czytelników, dziennie jest wyświetlany średnio 35 razy, tak wiec myślę, że taka akcja mogłaby dojść do skutku. Oczywiście, warunkiem jest to że w ogóle ktoś się zgłosi i oczywiście, że uczestnicy będą się trzymać diety. Myślę, że fakt iż kilka osób robi to samo, daje jakąś motywacje. Cóż , nawet jeśli nikt nie zechce się przyłączyć, to i tak przechodzę na ABC, bo potrzebuję w końcu jakiegoś określonego planu jedzenia.
A i jeszcze jedno. W akcji są przewidziane nagrody w postaci brzuszka, udek i rączek jak na zdjęciu powyżej..kto się skusi?

2 komentarze:

  1. Ja, ja, ja!
    Weekend spędzę na małych przygotowaniach. Musze oczyścić organizm, więc mleko sojowe, owocki, warzywa i otręby. Już mi ciepło na sercu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio myślałam o tej diecie.
    Chętnie się do was przyłącze ^^

    OdpowiedzUsuń