piątek, 25 stycznia 2013

Piątek.

Uważam siebie za inteligentnego, wrażliwego człowieka o duszy klowna, która przejmuje nade mną kontrolę w najważniejszych chwilach. 


Siedzę przed komputerem i słucham moich nagrań  mojego fałszu. No cóż.
Tak oto przeminęły ferie. Szybko. W końcu to tylko dwa tygodnie. Wyspałam się za wszystkie czasy, nic poza tym. Prawie nie wynurzałam nosa z pokoju. Mam nadzieję, że moje wakacje nie będą wyglądały ta samo. Nie no, będzie ciepło, będę mogła biegać. Bieganie jest dobre.
W sumie, dobrze że już szkoła. Jeśli czytacie mojego bloga, wiecie już, że nie lubię się kisić w domu. Niestety ani pogoda, ani moja lokacja nie sprzyjają spotkaniom ze znajomymi i chodzeniu do kina. Walnęłam sobie ekskluzywny nude na paznokcie. Mam nadzieję, że wytrzyma chociaż do poniedziałku. Przez długi czas nie malowałam paznokci, bo chciałam żeby trochę odpoczęły. Jakieś inne zmiany w wyglądzie? Moje włosy z mycia na mycie robią się coraz jaśniejsze. I dobrze. Przynajmniej odpadł problem fryzjera (na którego i tak nie mam kasy :x) Zbankrutowałam. W portfelu zostało mi dosłownie 10zł. A niech cię, biżuterio z allegro!
Dzisiejszy bilans? Pomyślmy. Sok z 3 pomarańczy i połówki cytryny, jakieś 100g fasolki, 10 biszkoptów.. No. Tyle. Rozłożyłam to sobie na 8 godzin. Czytałam ostatnio o diecie ośmiogodzinnej, polegającej na tym, że jemy tylko przez 8 godzin w ciągu dnia, a przez 16 pościmy .
Co za szczęście, że już szkoła <powtórzyła milionowy raz>. To dziwne ale stęskniłam się za obowiązkami i stresem. Jest ryzyko, jest zabawa, czy coś w tym guście. No nic.

5 komentarzy:

  1. Hej ;) Jakby co to przed chwilą dodałam tez notkę na bloga ;p

    Trzymaj się i wierze w Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, niedawno znalazłam twojego bloga, oczarował mnie :)
    Mogłabym Cię dodać do zakładki "Czytam" na moim blogu? Byłabyś pierwszą osobą :)
    Czekam na odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ferie mijają strasznie szybko mimo to na nie czekam:D
    Cieszę się, że trzymasz dietę.
    Powodzenia kochana z dietą jak i z nauką i innymi<3

    OdpowiedzUsuń
  4. haha widzę, że mamy podobny problem. jak ja się dorwę do allegro to mogłabym zamawiać i zamawiać. na szczęście ostatnio zapomniałam hasła i uznałam, że to dobry czas na odpoczęcie od tego :) póki co jest dobrze haha.

    ferie feriami ale ilez mozna, nie? :D

    OdpowiedzUsuń